marți, 12 mai 2009

Back with 4 Magic Balls

Yuppi! Guess what? Azi am dat teza la mate ...si...si.... n-am stiut nimic desi am stat tot weekendul cu caietul de mate in fata! Ma rog , am si adormit cu el in brate duminica... si pentru ce atata munca? Pentru nimic.. k dac am noroc scot 6-7 dar daca profa ar corecta totul la sange...pfff... as fi de 4-5..ehh... asta e , da-le incolo de teze! Eu momentan sunt fericit ( tin sa zic k am mai baut si un pic de vin :P ) pentru k am terminat cu cea la mate, cea mai grea , si acuma totul va fi un walk in the park for me. ( adica scot 8-10 foarte usor)

Asaaa , acuma sa trecem la frumoasele mele "desene " k altcumva nu stiu cum sa le mai zic:

Deeecii , dupa 2 saptamani si ceva de inactivitate , EU am creat ( desigur fiind indrumat de un tutorial ) 4 Bilutze mici si dragutze care sunt destul de detaliate si interesante.Bilele sunt intr-un spatiu intunecat , in partea din dreapta am pus un obiect care sa genereze lumina iar bilele au un material care are un efect special asupra razelor de lumina. Pfff stiti ceva?... daca incep aici sa explic cam tot ce am facut k sa ajung la acele 2 imagini , mi-ar lua vreo 2 pagini... so no more explications! Just click and you shall see. Also , am pus 2 imagini cu aceasi scena , prima e un pic mai low quality decat a doua. Enjoy:

Btw, acuma puteti sa dati commenturi chiar daca nu aveti cont. Asa ca nu mai veniti cu scuze de genul" Da pai stii nu merge sa dau comment ". From now on That is Bullshit.

Ohh da... Gabi sucks so hard!Vezi n-am uitat de tine , my friend!

4 comentarii:

  1. Hmm, actually you are the God of the Balls !
    You are gr8, we love you!

    RăspundețiȘtergere
  2. Kostyn Kostyn Kostyn13 mai 2009 la 20:43

    Anonoim este eu , adica Kostyn


    multumit acum???

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt reusite... si sunt 4...ai si de rezerva?:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte reusite. Stii doar ca una din pozele alea a stat ceva timp la mine la avatar , deci chiar imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis? Wow... atunci hai impress me :))