joi, 14 mai 2009

O zi foarte tampita cu un anumit GABI!

Exact! Azi a fost una din acele zile in care domnul Gabi Vasile trebuia sa demonstreze cat de prost poate fi el! Dar mai intai , who is this gabi?
Mr. Gabi = Cel in alb (sucker!)

Aceasta specie de tampit :) este un coleg de clasa & a friend of mine + sta in spatele meu in timpul orelor! Cum am ajuns sa cred k acest om este mai prost decat il credeam ? Simplu , totul a inceput de la un joc de macao:)) Cand tocmai eram pe cale sa castig , jegosul a bagat un joker X-( iar eu , cum era de asteptat am bagat un 7...iar el ... "Ai pierdut ! Nu folosim cartea 7 ca stop in acest joc" WHat!? Who the fuck said that? Bineee...ne-am luat la cearta ca tampatii pana cand mi-am zis sa nu mai imi bat capul cu un retard like this monkey! Si mai rau , ieri cik incepe pe mess sa imi povesteasca de o intamplare de a lui...boring if you ask me... i-am zis frumos bah nu vreau sa stiu ... iar lui nu ii pasa! spama acolo k gorila mesaj dupa mesaj si dupa vreo 20 de minute de spam zice ceva care dovedeste kat de inteligent este acest om:"coaie m-ai pierdut:)) ce vroiai sa zici? " :| Ooookk... Gabi ... my friend ... I suggest you go and buy yourself a good working Brain! fucking retard...

Deci!Destul despre boul de gabi!Acuma sa va arat noile bilute facute aseara ! Unii le stiti ...altii nu... anyway i don't care! Just fucking look at them and if you don't like them , go and screw yourself:




PS: Gabi You suck , my good old friend!

10 comentarii:

  1. vorbeshti urat:)) bloody pirate :))

    RăspundețiȘtergere
  2. damm u man!!! i'm your friend, you don't have to make fun of me, because YOUR the supid one... eh, ce sa facem... dak nu pot sa fii tu mai destept treb sa ii faci pe altii mai prosti, si dak nu e adevarat, so you suck my friend!!! dumb ass. but i still love you=)) cya.

    Ur Buddy, StormCrusher a.k.a. Slannesh a.k.a. Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  3. bah...yo's fratele lu' auri(cata ma cunoashte) bilutzele arata mishto , cat despre Gabi sunt de acord cu tine :P :D

    RăspundețiȘtergere
  4. nu cred k lui Gabi ii place k i-ai bagat poza shi numele shi datele in acest blog :P

    RăspundețiȘtergere
  5. nu il deranjeaza pe gabi(eu:)) )sa fie pus pe blogu cu cata, dar il deranjeaza sa fie insultat pe blogul lui cata. si cu poza sunt ok, poate pune post o tipa gen:"cine-i gabi? e dragut":))) i'm sick. thx for posting cata.

    Ofc, you know me.

    RăspundețiȘtergere
  6. Keep dreaming my friend :)) Apropo boule , tu nu stii sa iti scrii numele in loc de anonim? Ofc you don't ! You stupid monkey!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tipul ala arata cam ciudat :-s

    RăspundețiȘtergere
  8. vai gabi! hai ca fetele au inceput deja sa te considere "dragutz":)) You are becoming famous!

    RăspundețiȘtergere
  9. =))=))=)) "tipul ala arata cam ciudat" =))=))=))

    Nu fiti mah rai :D

    Uite Gabi, spun eu pentru tine :))

    "cine-i gabi? e dragut"

    There, happy now? :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Cataaa The All-Powerfull Pirate19 mai 2009 la 08:50

    hai k iti zic si eu , my friend

    " Cine-i gabi? pare un pic tampit "

    Special offer only for you :P

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis? Wow... atunci hai impress me :))