joi, 28 mai 2009

Am avut bile , am avut gabi ... acum avem snails

Aha! e adevarat!dupa vreo 2 saptamani , m-am gandit sa mai pun si eu ceva pe blog. De ce n-am mai postat? You really want to know? De lene! Pana si acuma am o lene pe mineee de nush cum ma rog scriu in momentul de fata ... asa ca ... *yawn* (:|... m-am intors cu 2 Rame! Da! Rame... stiti voi.. snails ... sau ma rog o sa vedeti voi.

Edit: Ok Bine... nu sunt rame... my bad... sunt melci...mai greseste si maestrul

Deci! Inainte sa dau click pe upload images , trebuie sa zic ceva foarte important , foarte serios despre cineva foarte "drag" mie : Gabi , esti atat de retardish incat nici poker nu mai stii sa joci! Bine nici macao nu stii!Stupid monkey. Pfff... damn I'm so bored&tired... hai sa terminam mai repede

Deci! In urmatoarele imagini , you will see 2 snails: Lola & Ben. Take a really good look at it cuz you don't see this everyday.






PS: Respect the TREES! Respect them ALL!

8 comentarii:

  1. Woa.. ce misto ai pus pozele.. gen "This is Ben" si "this is Lola" .. "s-au vazut si s-au placut"

    acuma ashteptam ramishoare :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaiiii :X:X:X Ce draguti sunt:X Da' de ce nu i-ai facut si tu sa se pupe?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, mai invata engleza inainte sa mai postezi ceva p'aci. snail = melc nu rama geniule... dar pozele sunt ok.

    RăspundețiȘtergere
  4. Snails , rame , melci.. same shit! Pe tutorial scria Making SNAILS , fucktard si din cauza faptului ca nu au carapace , i called them RAME! Dar ce ma rog sa stii? I'm speaking with a monkey over here!

    RăspundețiȘtergere
  5. Btw, cat ti-a luat sa-i faci?:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Za master of snails30 mai 2009 la 17:06

    Melcii vreo 2 ore , iar restul scenei in jurul a 2-3 ore. So 5 ore in total

    RăspundețiȘtergere
  7. vaaai cataaa esti inconjurat de maimutee:))

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis? Wow... atunci hai impress me :))