duminică, 26 aprilie 2009

I present to you: Quacker the duck :)

Ehh uite cum a venit si a trecut prima saptamana dupa vacanta de pasti , bine au fost doar 3 zile de scoala :)) dar parca tot au fost prea multe... mai ales ca nu am facut nimic interesant , doar am stat mai toate orele in banca si ne-am uitat pe pereti iar in pauza volei , volei si iar volei ... ohh yeah , I forgot ! De fapt chiar s-a intamplat ceva , am reusit sa castig One Boob of Crina la un joc de barbut cu Gabi:)) (ha! Looser!) .
Vorba LUI Crina : :)


Anyway , saptamana asta mi s-a parut un pic obositoare , cam in fiecare zi am lucrat vreo 1-2 ore ca sa reproduc un ratzoi ( Desigur , folosind un tutorial ) care , if you ask me , it's the best duck you have ever seen! Il cheama Quacker ( e singurul nume care mi-a venit in minte:)) ) si e cel mai adorabil ratzoi din lumeee :P

*Quack* *Quack*

Asaaaa , Quacker mi se pare ca a iesit chiar foarte bine dar inainte sa ma apuc de el , aveam de gand sa creez un nor in forma de ceasca :)) Gasisem un tutorial legat de chestia asta dar nu am reusit sa il duc pana la capat... cred k am gresit undeva la textura :( Ei bine, mi-am bagat ceva in ceasca aia si am bagat textura de nor pe alte diferite forme geometrice si surprinzator chiar a iesit ceva... bine nu se poate ridica la nivelul lui Quacker ... dar parca e interesant.
Just take a look :




Sper ca v-au placut "desenele" pentru ca nu o sa mai fac alte modele cat de curand. Vine perioada tezelor si nu o sa mai am atat de mult timp liber ca sa mai fac ceva. Anyway am inceput sa lucrez la 2 proiecte proprii : My Classroom & My Room. Habar n-am cand vor fi gata deoarece vreau sa le fac detaliate si asta necesita mult timp si rabdare. Sper ca pana la sfarsitul anului scolar macar una dintre cele 2 sa fie gata.

That's it for today , folks! Cya next time & don't forget to leave a comment :P

Un comentariu:

  1. Me likes Quacker :x Si Crina avea dreptate :)) Asta e singurul lucru pe care-l stiti :-j

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis? Wow... atunci hai impress me :))