vineri, 17 aprilie 2009

Pff..sa o luam cu inceputul : Hello :))

Asaaa uite cum am ajuns , pana si EU, sa scriu pe un blog... nu ca as fi vrut eu... dar nu conteaza cum am ajuns sa imi fac unul( long story). Pai... sa o luam cu inceputul : Hello , numele meu e Catalin , am 17 ani (almost) si sunt elev in Colegiul National Matei Basarab. Ehh, hai k e bine pana acuma...ma rog nu ma prea pricep la chestii de genul asta... dar sa continuam.... sunt o persoana copilaroasa si mai timid de fel ( desi unii nu m-ar crede ) , sunt innebunit de 2 animeuri DbZ si Naruto ( Da! sunt desene! Si ce!? ) , imi place foarte mult sa ies in parc cu prietenii ( mai ales cu rolele ) , sunt dependent de Dota ( Harta de Warcraft 3) si sunt mandru sa zic k sunt rocker! \m/


Acum sa trecem la lucruri serioase! M-am gandit sa va prezint in acest blog o parte dintre modelele mele 3D. Da, ai citit bine , eu in timpul meu liber in loc sa ma joc ca orice persoana normala , fac modele 3d :P. Sa zicem ca este doar un hobby. Le creez in programul 3d Studio Max 2008 si nu sunt cine stie ce maestru in domeniul asta, mai mult sunt incepator deci sa nu va asteptati la mari capodopere. Majoritatea dintre ele sunt bazate pe tutoriale de pe net dar incerc sa si creez modele pe cont propriu , sa am propriile mele proiecte.
De ce vreau sa fac chestia asta? Deoarece vreau sa vad ce parere are poporul roman despre ele si sa ii indeplinesc dorinta lui Cristina care tot m-a batut la cap sa imi fac blog pe tema asta.
Si pentru ca e primul post pe blog, o sa pun si unele dintre primele mele modele create cu foarte mult timp in urma:

I like to call them Pirate Bombs( Don't ask why).



Meet Vasile , The Moose of Darkness. Foarte prietenos :)









5 comentarii:

  1. Ti-am zis... n-am mai vazut un blog cu modele 3d :)) cel putin nu blogul unui roman:)) Vasilica face toti banii :>

    RăspundețiȘtergere
  2. yeah ... maybe you're right for once in this life :p

    RăspundețiȘtergere
  3. stii da ca trebuie sa pui referinta si la blogul meu :)) asa e normal you bloody pirate

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis? Wow... atunci hai impress me :))