sâmbătă, 26 iunie 2010

Guess I'm Back...

M-am trezit ieri ... si era o zi foarte naspa :)) si ploua... si era uraaaat , si eram plictisit si nu stiam ce sa fac =)) ... si am intrat pe blog si mi-am dat seama ca nu am mai postat ceva de vreo 8 luni :)) Eeeh n-am avut chef ...asta e :-> . Dar am revenit , intr-un final , cu cateva imagini. Nu e ceva nou , doar am combinat cateva modele vechi care le-am gasit prin calculator si am folosit cei 2 robotei.

Nu e continuarea de la Mini-comic Book , si nici nu va fi vreo continuare. O sa ii mai folosesc pe cei 2 robotei in diferite situatii cand o sa mai creez ceva nou. E prea multa bataie de cap pentru mine sa creez o poveste lunga , mai ales ca nu ma pricep deloc la asa ceva. Asa ca data viitoare [ daca o sa mai fie :)) ] va fi tot asa un short story :)

Ps: Imaginile sunt facute la misto din plictiseala, intr-o graba totala , probabil povestea suge grav :-> dar pentru mine modele conteaza. Chiar au iesit bine imaginile dupa parerea mea :->

Enjoy :P



10 comentarii:

  1. Cu saaaapaaaa! :)) Daca ramaneai la Lady Gaga, ce aparea?:)) E tare :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. heeey welcome back. parca v-ati vorbit, tu si vlad, amandoi postati la diferenta de cateva zile. nice modelele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pardon :))

    >:D< = (>^_^)><(^_^<)

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac roboteii. poti sa faci unul roz?. :)))))). da da roz:))). gen "za robotgirl" >:). "za evil robotgirl". >:)>:) . aberez.:)))

    RăspundețiȘtergere
  5. ehehei, nu stiu ce faceai tu inainte pe aici, dar pare fun. o sa fiu cu ochii pe blogu' asta de acum xD

    btw. welcome back :P

    RăspundețiȘtergere
  6. daaa.
    suna bine hoobstank! :D
    eu nici twinkle twinkle nu stiu.:))
    rusineee sa-mi fie.:">

    RăspundețiȘtergere
  7. n-aaam asa ceva si nici nu vreau sa am.:D
    o sa iau acordurile de pe net.

    RăspundețiȘtergere
  8. da...chords and stuff.
    nu stiam eu de ce nu am progreseee.:))

    RăspundețiȘtergere
  9. habar n-am sa cant dupa tabs...mi se pare mai simplu cu acorduri...

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu e nici o reteta cu care mi am revenit:))
    Hai sa zicem ca s-a intamplat sa-mi dau seama ca nu are rost sa stau suparata:)
    :*
    P.S:Frumos blog!

    RăspundețiȘtergere

Ai ceva de zis? Wow... atunci hai impress me :))