sâmbătă, 4 iulie 2009

Emotibot: A cute robot or a serial killer?

Hello, my minions. Am revenit din nou dupa fix 2 saptamani cu ceva nou , ceva nice si poate ceva care sa va placa. First of all tre sa incep cu o leapsa "furata" de la Poe ( always wanted to do this :)) )

DACĂ AI FI FOST.. :


O lună a anului: februarie
O zi a săptămânii: luni
O parte a zilei: seara
Un animal marin: hmm...a fish? RECHIN!Sharks!
O direcţie: Jos
O virtute:Iertare ? wtf i dunno!
O personalitate istorică: Captain Blackbeard ( pai se putea altu? )
O planetă: Za moon
Un lichid: Mountaid Dew :))
O piatră: GOld?
O pasăre: Pescarush
O plantă: Urzica:))
Un tip de vreme: ploaie...ce naiba....
Un instrument muzical: Za guitar
O emoţie: fericire
Un sunet: Sunetul valurilor , frateeee
Un element: apa
Un cântec: Yo ho ho ANd a bottle of rum :)) ... bine hai.. Limp bizkit - Phenomenon
Un film: Tom and Jerry: Shiver Me Whiskers [ yeeeaaaaa!!!]
Un serial: Lost ... CSI- New York...Criminal MInds... i dunno....
O carte: How to become a Real Pirate in just 2 years. The best book :))
Un fel de mancare: Clatite :X
Un Oraș: Atlantis , frateeee :)) the real ciiity
Un gust: Amar :P
O culoare: Rosu/Albastru/Verde. Astea 3 e o culoare
Un material: Lana :))
Un cuvânt: Yarrr!!!
O parte a corpului: hahaha :))) Za boobs OF COURSE!!!
O expresie a feţei: :|
O materie la şcoală: Fizicaaaa, daaaa <<>> :))
Un personaj din desene animate: Piratul Jack cel Teribil :)) [ good old dayz]
O formă: romb
Un număr: 10 si 8 si 7 ... merge si 18 si da neaparat 1 si 22
O maşină: Let me check za google... brb... aha! Invicta Black Prince Wentworth. eeh? e profund :))
O haină: Palaria Capitanului logic!

Asaaaa well that was fun. Now let's get back to bussiness:P
Pai deci :)) pentru prima oara in viata am reusit sa fac un caracter cum trebuie! Mai bine zis , un robotel. Il stiti pe Marvin , the sad robot? Nu? Bine...pai e un jeg de robot.. care e emo! Pe acel robot l-am facut 3D. Sii logic ca nu il cheama Marvin.... sounds gay if you ask me... asa ca m-am gandit sa il numesc Emobot... dar era prea simplu... asa ca am ajuns la
Emotibot, a robot programmed to feel emotions.

ok.. deci mister robot era un pic confuz la inceput cand l-am adus la viata. Era ceva gen "*beep* WHo am I ? * beep*" WHat? It wasn't my fault! Anyway i-am dat un scaun sa se relaxeze , se pare ca a mers for a while.

Well era cute robotzelul pana la un moment dat cand a inceput sa zica ca vrea sa vada lumea... asa ca... dute... deschide usa... si plimba robotu prin oras... l-am dus in parc... totul era ok pana cand we met the bugs...the flying bugs...

Bineeeeeeeee nu tre sa va zic ce s-a intamplat dupa aceea... let's just say it wasn't nice! Anyway Emotibot e pus pe turned off acuma :)) deci e harmless...for now...

Well that was it for today , monkeys. Sper ca va placut de Emotibot , poate o sa mai fac si alte scene cu el , daca o sa am chef :)). Tre neaparat sa il invatz sa zica : " Gabi e un prost " :))

Cya next time. / Cheers

P.S. Fluturii nu sunt facuti de mine. The owner is Dan , a slave of mine.




4 comentarii:

Ai ceva de zis? Wow... atunci hai impress me :))