sâmbătă, 6 iunie 2009

Daca nu va place nici asta... then bite me!

Asa , adunatura de nerecunoscatori , am stat vreo 3 ore ca sa refac afurisitele de inimioare si da, recunosc , au iesit bine ... defapt chiar foarte bine. Eeeh ce naiba , sunt geniale !
And Now a Warning: Pentru oamenii care nu pot intelege ( cuz d'oh they have like -2 IQ ) ce fac eu aici ii rog sa citeasca din nou primul post si poate atunci vor intelege. Si va rog pastrati sfaturile " inteligente " pentru voi. Daca nu iti place cum arata "desenele" , nu iti place cum scriu sau te plictisesc, asta e , nimeni nu te obliga sa intrii pe acest blog. Poti sa inchizi fereastra , stii ai un un mare X in coltul de sus si presupun k stii ce se intampla if you click it sau poate ai vrea sa dai un alt-tab la frumosul tau fifa....stupid monkey.

Deci ca sa nu mai imi bat capul cu voi , trecem direct la inimioare :
We have :

Blue Hearts :



Green Hearts:



Red Hearts :


And now another message from Me & My new idol in life , Foamy for all you critics:
Go FUCK YOUR SELF!


Vai cati nervi am putut sa am astazi.... damn i need to chill... anyway Next Time we will have Diamonds.
PS: Gabi sucks! Jeg de om care a plecat din nou la busteni!

6 comentarii:

Ai ceva de zis? Wow... atunci hai impress me :))